zondag 5 december 2010

Week 2 voorbij, week 3 in aantocht

Een nieuwe week, nieuwe kansen. Morgen begint mijn derde week van bestralingen. De afgelopen week laten we achter ons.


Een week waarin ik door een te strak zittend masker door een hel ben gegaan, jarig ben geweest en op mijn verjaardag enorm ben verrast en verwend, een nieuw en dus beter passend masker heb gekregen, een heerlijk avondje heb beleefd met de kleinkids in Ilpendam en nog een keer jarig ben geweest want op zondag opnieuw met een klein feestje verrast.


Een week ook waarin Chuli een nacht "kwijt" is geweest nadat hij stilletjes het huis uit en het ijs over is geslopen, het door zoon B. vermiste katertje Pinto opeens op mijn beeldscherm verscheen als zijnde gevonden midden op het IJsselmeer aan boord van een bootje en balancerend op de reling daarvan. Een week die is afgesloten met het verontrustende bericht dat mijn jongste nichtje onverwacht en met hevige buikpijn in het ziekenhuis is opgenomen. Zussie en haar gezin: ik denk aan jullie en hoop met heel mijn hart dat het allemaal zal meevallen! Ook onze Jo en Mo veel beterschap gewenst. Hopelijk zijn jullie er snel weer bovenop.


Helaas ook de week waarin ik serieus last ben gaan krijgen van de bijwerkingen: mijn smaakbeleving gaat compleet naar de knoppen waardoor eten een beproeving aan het worden is, mijn lijf een behoorlijke misselijkheid is gaan beleven en de beginnende bestralingsblaren in mijn mond zich zijn gaan uitbreiden.


Maar ook de week waarin de wereld wonderlijk wit is geworden, roodborstjes in groepjes onder onze meidoorn verschijnen op zoek naar gevallen zaden, Chuli veilig en wel is thuisgekomen, Pinto een nieuw en liefhebbend tehuis heeft gekregen en wij verblijd zijn met de eerste speciaal voor bap en Essie gemaakte kerstknutsels van onze M&M. En de week waarin wij voor het eerst de jongste M. zelfstandig hebben zien lopen!


Nogal een gevarieerd weekje dus. En zo beginnen we aan deze nieuwe week, vol met nieuwe kansen en mogelijkheden en ongetwijfeld ook weer met de nodige verrassingen in petto. We zullen het gaan beleven.

1 opmerking:

  1. Lieverd

    3 weken alweer wat gaat dat toch snel!
    Ik hoop dat aankomende week mee gaat vallen met bijwerkingen, je kunt ze niet tegenhouden dus ik hoop maar gewoon voor je.
    Ik hoop dat het nieuwe rooster dat je krijgt betere tijden zal aangeven zodat jij tussendoor even bij kan komen!
    Ik ben blij dat het fruit je zo ontzettend goed gesmaakt heeft, dat was een goeie gok geweest.
    Lieverd sterkte deze week, ik denk aan je!!
    Liefs Lautje

    BeantwoordenVerwijderen