woensdag 24 november 2010

Ongelooflijk

Er gaat geen dag voorbij zonder dat de postbode een of meerdere kaartjes bij ons op de deurmat laat vallen volgeschreven met goede wensen en lieve gedachten.
Er gaat geen dag voorbij zonder dat de server een of meerdere emails in mijn postvak laat rollen, overlopend van bemoedigende woorden en blijken van steun.
Er gaat geen dag voorbij zonder dat de provider onze telefoon laat rinkelen en er stemmen klinken die steun uitspreken en mij laten lachen.
Er gaat geen dag voorbij zonder dat mijn blog een of meer reacties laat zien waarmee kracht en hoop wordt gestuurd.
Er gaat geen dag voorbij zonder dat ik via mijn mobieltje een of meer lieve sms-jes binnen krijg.


En er gaat geen dag voorbij zonder dat het mij verbaast, ontroert en raakt. En verheugt, steunt en bemoedigt. Kracht en moed schenkt, doorzettingsvermogen en energie geeft. 


Vanuit alle hoeken en gaten en alle beschikbare middelen stromen de positieve berichten binnen - berichten die mij elke dag weer doen beseffen wat een ongelooflijk rijk mens ik ben. Zoveel vrienden ver en dichtbij, familie in binnen- en buitenland, virtuele en echte contacten die met mij meeleven. Het is ongelooflijk en hartverwarmend.


Zonder toestemming van al die mensen, wil ik hierbij met (bij)naam en toenaam bedanken: Jo, Mo, en via hen Sharissa, Ben, Kaatje, Fly, Lau, Typ, Trix, Lidewij, Daphne, Rob en via hen Tum en Pippa, Esther, Franka en via haar Tessa, Eagle, Shirl, Kel, Jan, Hennie, Luus, Gerrit, Nel, Monste, Noëlia, Caro, Nines, Juan, Maria Luisa, Ani Carmen, Manolo, Angela, Monique, Nelie, Arie, Wolmet, Cinthia, Jan Cornelis, Jaap, Linda, Chawwa, Martijn en via hen Matthijs, Maud en Malcolm, Yvonne, Hilda, Jacqueline, Gerda, Loes, Tine, Askalo, Ria, Aaf, Anneke, Louis, Lia, Betty, Wim, Anneke, Mario, Kiki, Valesca, Cees, Lucy, Kaar, Aniet, Simone, Mieke, Chris, José van B., José, Nora, Piet, Irma, Piet, Leonie, Annelien, Thea, Nico, Jannie, Jeff, Piet, Gerda... en zo kan ik nog wel even een een tijdje doorgaan.


Zoveel mensen, zoveel goede wensen, zoveel meeleven, zoveel moed en kracht aan ons gegeven, kaarsjes die voor ons branden, gebeden die voor ons worden gepreveld. Ongelooflijk...


Ongelooflijk is het enige passende woord wat ik hiervoor kan bedenken. Al deze mensen en degenen die ik niet heb genoemd maar zeker niet ben vergeten: jullie weten niet half hoe ontzettend veel dit voor mij, mijn hubbie, paps en mams doet.
En verder kan ik er alleen maar zwaar van onder de indruk raken, heel dankbaar voor zijn en er heel stil van worden. Vanuit het diepste van mijn hart: dank je wel allemaal!!!









2 opmerkingen:

  1. Esther,

    Wat doet het goed om te lezen dat je omgeving jou niet zal vergeten en je elke dag eraan helpt te herinneren wat een ongelofelijke moed jij hebt. Dat je uit elk gebaar daar moed uithaald.
    Dikke knuffel,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieverd

    Super om te lezen dat alle aandacht op welke manier ook je goed doet.
    Ik vind je een kanjer maar dat weet je al en ook ongelofelijk sterk mens!!!
    we denken aan je, allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen