maandag 3 januari 2011

Aftellen: een minirokje en een nieuwe vriendschap

Bestraling nummer 31 van vandaag stelde niet veel meer voor dan een minirok. Short and sweet.Dat ligt niet zozeer aan de bestraling zelf of aan hoe mijn lijf zich heeft opgesteld als wel door het feit dat ik na thuiskomst een (legaal) snufje morfine heb genomen en naar bed ben gegaan. Om direct in een heerlijke slaap weg te zakken, slechts onderbroken door een ongeruste eega die zich afvroeg of ik nog wel ademhaalde en door het veelvuldig plotselinge afbreken van allerlei spannende dromen. Spannend op een James Bond-achtige manier. Maak jullie maar geen illusies - het blijft netjes hier.
In mijn dromen blijk ik een mean lean woman-machine te zijn. Met het grootste gemak spring ik uit vliegtuigen, parachuteer ik mezelf naar onpeilbaar diepe oceanen. Ik leg de grootste en lelijkste sons of bitches neer zonder zelfs maar een wimper of nagel te beschadigen.
Ik steel de meest machtige en dus kleine gevaarlijke gevalletjes, die in verkeerde handen een einde aan de mensheid kunnen maken. Vraag me niet wat het allemaal is, maar spanne
nd is het zeker! En ik ontkom duizend-en-tig maal op de meest rare nippertjes aan de dood. Mensen lief, wat een exciting life!! Een en al mooie jongens, snelle auto's, geld in overvloed, goede muziek, betere drank (poured, coloured and with a rietje) flitsende acties en dat alles gelardeerd met een flinke dosis humor,  belachelijkheid en fysieke onmogelijkheden Oh my, dear Billypenny (mannelijke variant van Moneypenny)... would you pleeeeease? Waarna ik weer eens ontkom aan de toorn van mijn meerderen want hé, ik heb wel ff het land gered ja!
The name is Perez. Esther Stooker-Perez...
And I like my drinks chilled and drunk by me. Ja sorry hoor, dergelijke dromen brengen nu eenmaal Engelse terminologie naar boven.


Kunnen jullie je nu beter voorstellen dat de dag van vandaag gelijk staat aan een minirokje? En hiermee verklaar ik officieel dat ik er nog maar 4 voor de boeg heb.


Een vriendschap rijker ben ik vandaag ook geworden. Eigenlijk was dat al het geval maar het is altijd leuk om het bevestigd te krijgen. Ceesebeesie en je meisje: ik en mijn lief zijn blij om jou en jouw lief tot onze vrienden te mogen rekenen. Je steunt me inderdaad op meer manieren dan jullie voor mogelijk houden. Bedankt voor jullie vriendschap en onovertroffen flappen en ik zou zeggen: welkom bij de club van koppige mensen wier nooit gezapig en saai verloopt. Altijd wel wat spannend te beleven hier!


Het bovenstaande betekent overigens geenszins dat de andere bestaande vriendschappen minder waard zouden zijn. God nee zeg!! Integendeel: iedereen die mij via dit blog op op welke andere wijze dan ook steunt, verdient een lintje! Want hoe grappig ik sommige dingen uit mijn toetsenbord kan laten vloeien, zo totaal ongrappig kan ik zijn in het dagelijkse leven.


Wel lief...
Soort zoekt soort dus ik pas bij jullie en jullie bij mij.
Allemaal lief!

1 opmerking: